Dünya

Rus elçiliği: ‘Türkiye’yle Afrika’da birleştik’

Rusya'nın Ankara Büyükelçiliğinin yayınladığı mesajda, Türkiye ile Rusya'nın Afrika'da bazı ülkelerin yeni sömürgeci uygulamalarını reddetmekte birleştiği belirtildi.

Mersin Dergisi Editörü Mersin Dergisi Editörü Yazar
1 dk 7
Bu yazıyı paylaş

25 Mayıs Afrika Günü vesilesiyle Rusya’nın Ankara Büyükelçiliğinin resmî X hesabından bir mesaj paylaşıldı.

Mesajda, Rusya ve Türkiye’nin “kendi çıkarları için çeşitli Afrika bölgelerinde egemenlik kurmayı amaçlayan bazı uluslararası aktörlerin yeni sömürgeci uygulamalarını reddetmekte” birleştiği belirtildi.

Mesajın devamında, iki ülkenin “Afrika toplumlarını köleleştirmeye ve kıtadaki durumu istikrarsızlaştırmaya yönelik yeni girişimlere karşı sağlam ve dürüst bir yaklaşımı desteklediği” ifade edildi.

Yazıyı paylaşmayı unutmayın

Mersin Dergisi Editörü'in Yazıları

Benzer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir