3. Lig’de play-off final müsabakasında 52 Orduspor FK, Ayvalıkgücü Belediyespor’u 2-1 yenerek TFF 2. Lig’e yükseldi.
Başakşehir Fatih Terim Stadı’nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını Ayvalıkgücü Belediyespor 1-0 önde tamamlasa da 52 Orduspor FK, 68 ve 80. dakikalarda attığı gollerle karşılaşmadan 2-1 galip ayrıldı.
Bu sonucun ardından 52 Orduspor FK önümüzdeki sezon TFF 2. Lig’de oynamaya hak kazandı.
KENTTE BÜYÜK COŞKU
2. Lig’e yükselen 52 Orduspor FK’nın taraftarları, takımlarının başarısını coşkuyla kutladı.
Ordu Büyükşehir Belediyesince, Altınordu ilçesi Tayfun Gürsoy Parkı’ndaki etkinlik alanında kurulan dev ekrandan maçı izleyen taraftarlar, karşılaşmanın ardından sevinç yaşadı.
Tezahüratlar eşliğinde kutlama yapan Ordulular, araçlarla konvoy oluşturdu.
52 Orduspor FK taraftarları, kent merkezinde tur atarak sevinç gösterisinde bulundu. (AA)


Penaltıyı Kaçıran Messi Dünya Kupası Tarihine Geçti
Dirk Kuyt Fenerbahçe için İstanbul’da
Baba Olduktan sonra Dünya Kupası’na Geri Dönüyor
Dünya Bedensel Engelliler Gençlik Oyunları Tamamlandı
Mersin’de Sağlık Çalışanlarına Moral Etkinliği
Aziz Yıldırım Baskın Yaptı: Gördüklerine Kızıp Yolları Ayırdı
Eğitim
Kültür Sanat
Kültür Sanat