Spor

Galatasaray şampiyonluk fotoğrafını doğduğu yerde verdi

Galatasaraylı futbolcular şampiyonluğun ardından Galatasaray Lisesi'nde takım fotoğrafı çektirdi. Kulüp o anları, "Ali Sami Bey ve arkadaşlarının ortaya koyduğu vizyon yolunda: Şampiyon Galatasaray!" ifadeleriyle paylaştı.

Mersin Dergisi Editörü Mersin Dergisi Editörü Yazar
1 dk 12
Bu yazıyı paylaş

Galatasaray, Trendyol Süper Lig’de elde ettiği şampiyonluğun ardından kutlamalarda anlamlı ve tarihi bir durak seçti.

Sarı-kırmızılı futbolcular ve teknik heyet kulübün doğduğu yer olan tarihi Galatasaray Lisesi’ni ziyaret ederek takım fotoğrafı çektirdi. Kulübün resmi sosyal medya hesaplarından paylaşıldı. Galatasaray Spor Kulübü, lise bahçesinde çekilen bu anlamlı kareyi şu ifadelerle paylaştı:

“Ali Sami Bey ve arkadaşlarının ortaya koyduğu vizyon yolunda: Şampiyon Galatasaray!”

Yazıyı paylaşmayı unutmayın

Mersin Dergisi Editörü'in Yazıları

Benzer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir