Schalke formasıyla Bundesliga’ya yükselme sevinci yaşayan Edin Dzeko, Fenerbahçe’den ayrılık sürecine dair çok konuşulacak açıklamalara imza attı. Sarı-lacivertli kulübün kendisiyle yola devam etmeme kararı aldığını belirten deneyimli santrfor, bu tercihin arkasındaki gerekçeyi ise hala öğrenemediğini itiraf etti.
Geleceğine dair belirsizliklere dikkat çeken Dzeko, “Geleceğin ne getireceğini asla bilemezsiniz. Fenerbahçe’nin beni takımda tutma şansı vardı. Kulüp bunu tercih etmedi, sebeplerini gerçekten bilmiyorum” sözleriyle sitemini dile getirdi.
“SON MAÇTA OYNAMAK İSTEMEDİK”
Fenerbahçe’de Dusan Tadic ile birlikte geçirdiği iki sezona da değinen Bosna-Hersekli golcü, ligin son haftasında neden sahaya çıkmadıklarına açıklık getirdi. Süreci kulüple ortaklaşa yönettiklerini belirten tecrübeli oyuncu, şu ifadeleri kullandı:
“Dusan ile beraber iki harika yıl geçirdik. Son maçın protesto edilmesi gibi bir durum söz konusuydu. Biz de son maçta oynamak istemedik. Oradaki iki güzel yılın bu şekilde sona ermesini istemedik. Kulüple birlikte bu kararı aldık”
“FOTOĞRAF TARTIŞMASI BİZİM İÇİN ÖNEMLİ DEĞİLDİ”
Dzeko ve Tadic’in kulüp tesislerinin yemekhanesinde düzenlenen törenle uğurlanması, sosyal medyada geniş yankı uyandırmış ve tartışmaları beraberinde getirmişti. Deneyimli golcü, çok konuşulan veda fotoğrafına dair soruları da yanıtsız bırakmayarak sözlerini şöyle noktaladı:
“Takımla birlikte son bir yemeğimiz vardı. Herkes bu fotoğrafın arkasında neler olduğunu konuştu. Ama bu bizim için önemli değildi. Önemli olan bütün takımın orada olmasıydı. Bu da bizim adımıza en güzel olanıydı”


Penaltıyı Kaçıran Messi Dünya Kupası Tarihine Geçti
Dirk Kuyt Fenerbahçe için İstanbul’da
Baba Olduktan sonra Dünya Kupası’na Geri Dönüyor
Dünya Bedensel Engelliler Gençlik Oyunları Tamamlandı
Mersin’de Sağlık Çalışanlarına Moral Etkinliği
Aziz Yıldırım Baskın Yaptı: Gördüklerine Kızıp Yolları Ayırdı
Eğitim
Kültür Sanat
Kültür Sanat