Spor

Tarihi anlar: Arsenal 22 yıl sonra şampiyon

Premier Lig'de şampiyon 37. haftada belli oldu. Bournemouth'un konuk ettiği Manchester City'ye 2 puan kaybettirmesiyle Arsenal 22 yıl aranın ardından şampiyonluğunu ilan etti.

Mersin Dergisi Editörü Mersin Dergisi Editörü Yazar
1 dk 3
Bu yazıyı paylaş

İngiltere Premier Lig’in 37. haftasında Bournemouth ile Manchester City karşı karşıya geldi. Mücadele 1-1’lik eşitlikle bitince Arsenal şampiyonluğa ulaştı.

Vitality Stadı’ndaki maçta Bournemouth’un golünü 39. dakikada Eli Junior Kroupi kaydetti. Manchester City’e 90+5’te Erling Haaland’ın golü yetmedi.

Bu sonuçla Manchester City 78 puanda kalınca, Arsenal bitime 1 hafta 82 puanla şampiyonluğunu ilan etti. Bournemouth ise puanını 56’ya yükseltti ve Şampiyonlar Ligi iddiasını sürdürdü.

Manchester City teknik direktörü Pep Guardiola, ilk kez üst üste 2 sezon şampiyonluğu kaybetmiş oldu.

Bournemouth forması giyen milli futbolcumuz Enes Ünal, 89. dakikada oyuna girdi.

Arsenal, 2003-04 sezonundan bu yana ilk şampiyonluğuna ulaşırken, İspanyol teknik adam Mikel Arteta da Arsenal’ın 14. lig şampiyonluğunu kazanan hoca oldu.

Yazıyı paylaşmayı unutmayın

Mersin Dergisi Editörü'in Yazıları

Benzer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir