Birleşmiş Milletler Sıfır Atık Yüksek Düzeyli Şahsiyetler Danışma Kurulu Başkanı ve Sıfır Atık Vakfı Onursal Başkanı Emine Erdoğan’ın himayesinde gerçekleştirilecek Sıfır Atık Forumu, 5-7 Haziran tarihlerinde İstanbul’da yapılacak.
“Antalya’ya Giden Yol: İklim Eylemi Olarak Sıfır Atık” temasıyla düzenlenecek forumda, dünyanın farklı ülkelerinden devlet temsilcileri, bakanlar, belediye başkanları, iş dünyası temsilcileri, akademisyenler ve sivil toplum kuruluşları bir araya gelecek.
Sıfır Atık Vakfı’nın organize ettiği etkinlik kapsamında, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, “Sürdürülebilir Gelecek İçin Enerji Verimliliği ve Kaynak Yönetimi” başlıklı yüksek düzeyli bakanlar oturumuna ev sahipliği yapacak. Oturumda enerji verimliliği, yenilenebilir enerji yatırımları, döngüsel ekonomi, atıkların enerji süreçlerine kazandırılması, kaynak verimliliği ve enerji güvenliği gibi başlıklar ele alınacak.
Sıfır Atık Vakfı Başkanı ve COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Samed Ağırbaş da enerji verimliliği ile sıfır atığın birbirini tamamlayan iki temel alan olduğunu vurguladı. Ağırbaş, Emine Erdoğan’ın liderliğinde düzenlenecek forumda önemli bir yol haritası oluşturulacağını ve İstanbul’u sıfır atık ile enerji verimliliği alanlarında küresel bir merkez haline getirmeyi amaçladıklarını söyledi.


İstanbul Sokakları için Sıraya Girdiler Fabrika Üretimi 3 Katına Çıkardı
Avrupa’nın Vergi Duvarı Çöktü: Çinliler Hibrit “Truva Atıyla” İçeride!
Mersin Yaylalarında Arıların Bal Mesaisi Başladı
KKTC Yatırımcıları Mersin’e Çağırdı
Mersin’in İSO 500 Başarısı
Mersin Limanı’nda 7 Milyar Liralık Uyuşturucu İlaç Operasyonu
Eğitim
Kültür Sanat
Kültür Sanat