A Milli Kadın Voleybol Takımımız, 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi hazırlıkları kapsamında İtalya’da katıldığı AeQuilibrim Cup turnuvasındaki ilk maçında Polonya’yı 3-2 (25-22, 25-20, 22-25, 22-25, 15-9) mağlup etti.
Turnuvaya genç bir takımla katılan Filenin Sultanları, Polonya’ya 5 sette 23 blok yaptı.
6 Blok Berka
5 Blok Deniz
4 Blok Saliha
4 Blok Yaprak
2 Blok Dilay
1 Blok Beren
1 Blok Defne
Deniz Uyanık, Polonya karşısında yıldızlaşan isimlerimizden oldu. 5 sette 5 blok, 13 de sayı yaptı.
Genç oyuncumuz Berka Buse Özden de 6 blokla maça damga vururken, 17 sayıya imza attı.
Yaprak Erkek ise coştu. 4 blok yapan Yaprak, 5 sette 25 sayı yaparak Polonya’yı yıkan isimlerden oldu.
Millilerimiz, turnuvadaki ikinci maçında bu akşam saat 22.00’de ev sahibi İtalya ile karşılaşacak. Karşılaşma, Cenova’da bulunan Pala Sport Salonu’nda oynanacak.
A Milli Kadın Voleybol Takımımız, turnuvadaki üçüncü ve son maçında ise 24 Mayıs Pazar günü 18.00’de Sırbistan ile karşılaşacak.


Penaltıyı Kaçıran Messi Dünya Kupası Tarihine Geçti
Dirk Kuyt Fenerbahçe için İstanbul’da
Baba Olduktan sonra Dünya Kupası’na Geri Dönüyor
Dünya Bedensel Engelliler Gençlik Oyunları Tamamlandı
Mersin’de Sağlık Çalışanlarına Moral Etkinliği
Aziz Yıldırım Baskın Yaptı: Gördüklerine Kızıp Yolları Ayırdı
Eğitim
Kültür Sanat
Kültür Sanat