Spor

Türk kulüplerine ceza yağdı: Üç dönem transfer yasağı geldi

FIFA, Trendyol Süper Lig'de mücadele eden üç kulübe transfer yasağı cezası verdi.

Mersin Dergisi Editörü Mersin Dergisi Editörü Yazar
1 dk 7
Bu yazıyı paylaş

FIFA, Trendyol Süper Lig ekiplerinden Natura Dünyası Gençlerbirliği ve Gaziantep FK ile Nesine 2. Lig takımlarından MKE Ankaragücü’ne üçer dönem transfer yasağı getirdi.

FIFA’nın açıklamasına göre “mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler” arasında yer alan Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü’ne üçer dönem transfer yasağı verildi.

FIFA’nın kulüplere uyguladığı geçici transfer yasakları, mali açıdan mevzuat ihlalleri giderilince veya finansal anlaşmazlıklar yaşadığı futbolcuların borçları ödenince kaldırılıyor.

Yazıyı paylaşmayı unutmayın

Mersin Dergisi Editörü'in Yazıları

Benzer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir