Basketbol Süper Ligi 29’uncu hafta erteleme maçında Fenerbahçe Beko ile Beşiktaş GAİN karşı karşıya geldi.
BEŞİKTAŞ DEPLASMANDA GALİP GELDİ
Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda oynanan mücadelede siyah-beyazlılar parkeden 85-72 galip ayrıldı.
LİDERLİĞİNİ SÜRDÜRDÜ
Siyah-beyazlılar, bu sonuçla normal sezonda liderliğini sürdürdü. Fenerbahçe Beko ise 2. sırada yer aldı.
DETAYLAR
SALON: Ülker Spor ve Etkinlik
HAKEMLER: Özlem Yalman, Ali Şakacı, Alper Özgök
FENERBAHÇE BEKO: Melli 12, Tucker 8, Tarık Biberovic 5, Zagars 8, Birch 7, Metecan Birsen 7, Baldwin 8, Melih Mahmutoğlu, Boston Jr. 2, Onuralp Bitim 11, Jantunen 4
BEŞİKTAŞ GAİN: Dotson 14, Sertaç Şanlı 5, Morgan 9, Lemar 12, A. Brown 8, Mathews 16, Berk Uğurlu 8, Yiğit Arslan 3, Thomas, Zizic 10
1’İNCİ PERİYOT: 9-26
DEVRE: 28-49
3’ÜNCÜ PERİYOT: 52-65
5 FAUL ALAN: Sertaç Şanlı (Beşiktaş GAİN)


Penaltıyı Kaçıran Messi Dünya Kupası Tarihine Geçti
Dirk Kuyt Fenerbahçe için İstanbul’da
Baba Olduktan sonra Dünya Kupası’na Geri Dönüyor
Dünya Bedensel Engelliler Gençlik Oyunları Tamamlandı
Mersin’de Sağlık Çalışanlarına Moral Etkinliği
Aziz Yıldırım Baskın Yaptı: Gördüklerine Kızıp Yolları Ayırdı
Eğitim
Kültür Sanat
Kültür Sanat