Spor

Sadettin Saran futbolcularla bir araya geldi

Sadettin Saran futbolcularla bir araya geldi Fenerbahçe'de başkan Sadettin Saran ve yöneticiler, takımla yemekte bir araya geldi.

Mersin Dergisi Editörü Mersin Dergisi Editörü Yazar
1 dk 7
Bu yazıyı paylaş

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Sadettin Saran ve yöneticiler, futbol A takımıyla yemekte bir araya geldi.

SARAN TAKIMA YEMEK VERDİ

Sarı-lacivertli kulübün açıklamasında, Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri’ndeki antrenmanın ardından başkan Saran ve yöneticilerin oyuncularla yemek organizasyonundan buluştuğu belirtildi.

Saran ve yöneticilerin yanı sıra etkinlikte teknik ve idari heyetle personelin de bulunduğu aktarıldı.

SON RAKİP EYÜPSPOR

Sarı-lacivertliler, Süper Lig’in son haftasında Eyüpspor’u konuk edecek. 17 Mayıs Pazar günü Chobani Stadyumu’nda oynanacak mücadele saat 20.00’de başlayacak.

BAŞKANLIĞI DEVREDECEK

Fenerbahçe’de 6-7 Haziran’da gerçekleşecek seçimlerde Sadettin Saran aday olmayacak. Saran seçimin ardından görevi Hakan Safi ya da Aziz Yıldırım’a devredecek.

Yazıyı paylaşmayı unutmayın

Mersin Dergisi Editörü'in Yazıları

Benzer Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir